Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(5)
Form of Work
Gry i zabawki
(4)
Książki
(1)
Proza
(1)
Status
only on-site
(2)
unknown
(2)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(4)
Author
Arnold Thomas (1985- )
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Bösch Holger
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Schiffer Leon
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Warsch Wolfgang (1940- )
(1)
Yianni John
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
9-13 lat
(2)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Domy pomocy społecznej
(1)
Farmaceuci
(1)
Koszmary senne
(1)
Matki i synowie
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Policjanci
(1)
Strach
(1)
Zabójstwo
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Subject: place
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Radlin (woj. śląskie, pow. wodzisławski, gm. Radlin)
(1)
Genre/Form
Gry planszowe
(2)
Gry w karty
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Horror
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Zagadki
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(3)
5 results Filter
Book
In basket
Działanie niepożadane / Thomas Arnold. - Wydanie I. - Konin : G3, 2024. - 636, [1] strona ; 21 cm.
Od ponad roku niemal każdej nocy Marię Drzewicką nawiedzają koszmary, w których widzi swoją śmierć. Zaniepokojony jej zdrowiem psychicznym syn nakłania lekarza, aby ten baczniej przyjrzał się terapii pacjentki wycieńczonej walką z samą sobą. Jednak im bardziej Adam Drzewicki interesuje się stanem matki, tym większe ma wrażenie, że i jemu ktoś się przygląda. Zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. W tym samym czasie poznaje policjanta z Warszawy – Dawida Rezlera. Funkcjonariusz przyjechał do rodzinnego miasta, by pożegnać swoją matkę. Przypadek sprawił, że zmarła kobieta była sąsiadką Marii Drzewickiej, która pewnej nocy usłyszała krzyki i jęki. Myślała wtedy, że to echo kolejnego koszmaru. Czy aby na pewno tak było?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Board game
In basket
Czarne historie. 7, 50 strasznych opowieści/ [Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik]. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (50 dwustronnych kart ) ; 10x14x3 cm + instrukcja.
Co sprawiło, że wspólny wieczór zakończył się katastrofą? Dlaczego nieopublikowany manuskrypt doprowadził do śmierci dwóch osób? Jak karta dawcy narządów szwagierki doprowadziła do zguby pewnego mężczyznę? Właściwe rozwiązanie brzmi: ponieważ spod pióra Holgera Bscha bez końca wychodzą nowe czarne historie! Gracze ponownie muszą zadawać odpowiednie pytania, aby krok po kroku dojść do właściwego rozwiązania strasznych zagadek. Międzynarodowy bestseller!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-34 (1 egz.)
Board game
In basket
Sabotażysta / autor Frederic Moyersoen ; grafika Andrea Boeckoff. - Wydanie 16. - Konin : G3, 2021. - 1 gra (44 karty tuneli, 27 kart akcji, 28 kart bryłek złota, 7 kopaczy, 4 sabotażystów, instrukcja) ; w pudełku 10x13x2 cm.
Liczba graczy: 3-10; wiek: 8+; czas : 30 min.
Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. GP-49 (1 egz.)
Board game
In basket
Rzuć na tacę / autor Wolfgang Warsch ; grafika Leon Schiffer. - Wydanie 3. - Konin : G3, 2023. - 1 gra (6 kości bloczek z arkuszami gry 4 pisaki instrukcja) ; w pudełku 18x13x4 cm.
Liczba graczy:1-4; wiek 8+; czas gry: 30 min.
Rzuć na tacę to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! [rebel.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-48 (1 egz.)
Board game
In basket
Rój / John Yianni - Wydanie 11. - Konin : G3, © 2023. - 1 gra (22 płytki, etui, instrukcja) ; w pudełku 21x21x7 cm.
Form of Work
Audience Group
Na pudełku: Mała armia, wielka strategia!.
Liczba graczy: 2; wiek 9+; czas: 20 min.
Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek. Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki. Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Copies are only available in the library: sygn. GP-47 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again