205777
Book
In basket
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 193-[207].
Target audience note
Dla menedżerów i pracowników odpowiedzialnych za budowanie strategii marki, pracowników agencji reklamowych, badawczych oraz studentów marketingu.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Zarządzania (Uniwersytet Warszawski)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again