205694
Book
In basket
Problematyka niniejszego opracowania koncentruje się na możliwościach wykorzystania opakowań jednostkowych przez jednostki gospodarcze, działające na scharakteryzowanym rynku w działaniach innowacyjnych. Punktem wyjścia rozważań była szczególna rola, jaką pełnią opakowania jednostkowe w komunikacji rynkowej. Na tle zarysowania tak procesowego, jak i semiotycznego podejścia do komunikacji starano się scharakteryzować możliwie wszystkie znaki i kody znaków opakowań w aspekcie ich postrzegania, tworzenia wrażeń i wyobrażeń nabywców, a także w perspektywie ich wpływu na procesy zakupowe i tworzenia image (wyobrażenia) o jednostce czy marce.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 131-[134].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again